dimarts, 17 de novembre del 2009

ANTICHRIST | Lars von Trier

Després d'un pròleg narrat a càmera extremadament lenta de forma magistral i que esdevé una obra mestra en si mateix, Antichrist es converteix en una pel·lícula insulsa, absurda, extrema, aberrant i, sobretot, molt avorrida. No em posiciono radicalment envers el cinema d'en Lars. Alguns dels seus films m'agraden i d'altres, una minoria, no. Però decididament, Antichrist és un cagarro punxat en un pal, una pel·lícula pretesament de terror que no fa por i que, tot i la seva gran bellesa visual, es fa bastant insuportable i, en alguns moments, fins i tot realment dolorosa gràcies a un parell de plans explícits autènticament desagradables.

El millor: Els primers 5 minuts, magistrals.
El pitjor: La resta de la pel·lícula, que no va enlloc.

3 comentaris:

  1. Cagarro es poco, un chufo de dimensiones importantes. Lars Von Trier es un post-moderno o post-moniato del carajo.

    Por cierto, si te gustó "El elemento del crimen", pues de trata de un burdo y bufonero remake de... "Stalker", de Tarkovsky, esa sí, una obra maestra. Dale caña al ruso que lo vale.

    Vurdalak.

    ResponElimina
  2. Joder, doncs jo aposto per Antichrist, les pel·lícules de Lars von Trier em deixen sensacions desiguals, passant per los idiotas que la considero una pifia cinematógrafica fins a Rompiendo las olas o El Reino que em van semblar genialitats.

    Albert.

    ResponElimina
  3. El pitjor que li pot passar a un director que ha fet una pel.licula suposadament còmica és que la gent s´adormi, i el pitjor que li pot passar a un director que vol fer una pel.licula de por és que la gent rigui...és el que ens va passar a uns quants en aquesta...era un riure boig, incontrol.lable, ja que no podiam definir amb paraules la merda que estavam veient. Lars Von Merda no s´endurà un cèntim meu mai més.
    Domador.

    ResponElimina