diumenge, 31 de gener del 2010

SPARTACUS BLOOD AND SAND | S01E01 - S01E02

Violència, sang, suor, sexe... i més sexe. Spartacus blood and sand és 300 portada a l'extrem i feta sèrie. Si Sam Raimi, productor executiu, es manté al marge i es limita a deixar anar la pasta, Spartacus pot acabar éssent una gran sèrie d'acció allunyada d'aquella collonada que era Xena. De moment, els dos episodis emesos fins ara han proporcionat nombroses escenes de sexe descaradament provocadores, decapitacions, desmembraments, litres i litres de sang digital, Erin Cummings (Bitch Slap) i una Xena madureta tal com van venir al món, i un aspecte de còmic molt estimulant. Llarga vida a la ficció televisiva nord-americana.


El millor: Que algú tingui els collons de fer un producte televisiu d'aquestes característiques.
El pitjor: Alguna integració en croma que canta excessivament.

3 comentaris:

  1. A mi los primeros capítulos de Spartacus me han decepcionado mucho. Cierto es que es una serie valiente y que está bastante bien hecha, pero el guión me realmente malo.

    The hurt locker a mi si que me encantó. Es verdad que es prácticamente una serie de escenas inconexas, pero aun así genera muchas sensaciones, algo difícil de encontrar y que, por poner un ejemplo, la película de su ex-marido no consigue ni por asomo.

    ResponElimina
  2. The road me la bajé de www.subestrenos.com (creo)
    Olyphant también me cae simpático por los mismos motivos que a ti. Deadwood es un serie enorme y Go! me encanta, hasta me la compré original. Eso fue en la época en la que me tomaba a Doug Liman en serio.
    Ahora mismo mis expectativas con respecto a Spartacus están bajo mínimos, lo cual no es del todo malo porque sólo pueden darme alegrías.

    ResponElimina
  3. Grandíssima sèrie que m'ha sorprès moltíssim! Llàstima que de moment no hi haurà segona temporada degut a l'avançat càncer de l'actor principal.

    ResponElimina