dijous, 3 de desembre del 2009

STAR TREK | J.J. Abrams

Lluny de la mediocre saga cinematogràfica i de la nefasta sèrie que, inexplicablement, ha arrossegat una multitud de fans al llarg de la seva innecessàriament extensa història, el reboot de Star Trek de la mà del creador de Lost s'ha traduït en una pel·lícula de ciència-ficció d'engranatge perfecte, enfocada principalment a l'acció de gran pressupost i amb l'aspecte visual impecable característic de J.J. Abrams. La gran virtud d'aquest film és, precisament, que el seu director no és fan de la sèrie, fet que fa que Star Trek tingui únicament l'objectiu de ser un producte entretingut, sense pretensions, i deixar de banda els fotuts trekkies, gent infame orgullosa de ser un puto freak, generalment de gènere masculí, amb un criteri nul, clars indicis d'obesitat i amb una "última frontera" impossible d'aconseguir anomenada relació sexual. Mort als trekkies!

El millor: La mà de J.J. Abrams.
El pitjor: Els putos trekkies.

1 comentari:

  1. Me ha hecho gracia tu post, la verdad, es gracioso y tal, vaya que me he reído, pero no estoy contigo.

    Star Trek 2009 me parece un ejercicio teenager sin más gracia que la de comprobar que a este nuevo milenio no le sientan bien las revisiones y por otra parte, el mundo "trekkie", que a mi sinceramente me la pela de lado, me produce respeto, solo eso, al igual que hay fans del cine de Soderbergh como es tu caso y no creo que el día del orgullo revolucionario te vistas de Che ni yo que soy fan de Cronenberg jamás saldré a la calle con mi coche y lo estrellaré mientras me toco el nabo, cualquier manifestación relacionada con el arte me produce respeto.

    Por otro lado, tu post es tronchante, de mi estilo vaya.

    Salut
    Vurdalak.

    ResponElimina