divendres, 23 de gener del 2009

AND THE OSCAR GOES TO... THE SHIT


Ben pensat, a qui li importa un certamen on es premien merdes del calibre de A beautiful mind - Una mente maravillosa o directors mediocres a més no poder com Ron Howard, obviant obres mestres del cinema recent com The assassination of Jesse James by the coward Robert Ford? The Dark knight de Christopher Nolan no està nominada ni a la millor pel·lícula ni al millor director, éssent com és el millor film de 2008. Quina credibilitat té la cerimònia dels Oscar? Doncs tanta com la dels Goya, on directament han arribat a insultar el públic nominant en els apartats grans una de les pitjors bazòfies que s'ha parit en cel·luloide. Sí, estic parlant de Los crímenes de Oxford, film on Alex de la Iglesia demostra que el talent tard o d'hora s'acaba.
Fa bastants anys que la cerimònia dels Oscar ja no m'interessa. Poc a poc m'he anat adonant que no té cap mena de gràcia veure un "concurs" on tot està pactat amb antel·lació, on no guanyen les millors pel·lícules gairebé mai o, per contra, una de sola ho guanya absolutament tot i on un director sense cap tipus de personalitat darrera les càmeres li passa la mà per la cara a Martin Scorsese o Ridley Scott. No, així no jugo.

1 comentari:

  1. tot i que si llegeixes el meu post d'avui pot semblar raro que digui això, estic d'acord amb el teu text. tot i això, aquest any els noms que hi han presents me semblen bons (a falta de veure la majoria de pel·lícules, però a priori em resulta més interessant que qualsevol altre any).

    ResponElimina