dijous, 5 de març del 2009

AND THE WINNER IS...


L'enquesta sobre què pensen les persones humanes del renovat disseny de Mundo Thorpe s'ha saldat amb la friolera de 5 vots. Fet que constata la meva sospita de que per aquí hi passa ben poca gent. És a dir, que es tracta d'un blog de culte. O també pot ser que les masses de lectors no es dignin a prémer el puto botó del ratolí per mandra a l'hora de votar... cosa bastant improbable però no impossible. I deixo de divagar perquè l'únic objectiu és allargar el text sense dir res, amb la intenció que sembli que tinc quelcom a dir quan realment no és així. Però, ei! Si amb els exàmens a l'institut em funcionava, perquè no aquí? En realitat no em funcionava massa... Aquí els resultats de l'enquesta:

60% Podria ser pitjor, almenys no has utilitzat la Comic Sans
20% És lo millor que he vist mai a la vida. Firmat, Stevie Wonder
20% Qui cony és el de la portada? És que sóc un puto inculte, audiovisualment parlant...
00% D'acord que el color rosa és dels 80's, però tot i així...

Encara que pugui semblar que tinc poca feina, ans al contrari. Però és que m'agrada perdre el temps d'aquesta manera tan estúpida... i bebent també, però el blog és més barat.

2 comentaris:

  1. tranquil, jo tinc comprovat que això de les enquestes a la gent li fa molta mandra per increïble que sembli

    per cert, jo esperava el post teu sobre el capítol de LOST!

    ResponElimina
  2. No dubtis que la gent llegeixes el blog i jo tb sóc d les que pensa que les enquestes a la gent els hi fan molta molta mandra... no desisteixis que els teus resums setmanals de Lost som uns quants els que els esperem. apa continua com ara...

    ResponElimina