dijous, 26 de març del 2009

LOST 5.10 | He's our you


Decepcionant episodi que, una vegada més, fa servir com a excusa narrativa el passat d’un dels personatges per allargar una trama que no sembla acabar de definir-se mai; només per arribar a un final ganxo, l’únic objectiu del qual és que l’espectador segueixi éssent fidel a la sèrie, fins el següent episodi on, segurament, tampoc hi passarà res. El capítol anterior tampoc avançava en la trama de fons, però almenys es podia disfrutar perquè allò que narrava era mínimament estimulant (semblant a l’episodi de l’Hugo i la furgoneta de la segona o tercera temporada, que finalment tenia una explicació). El capítol d’aquesta setmana, en canvi, se’ns presenta de forma rutinària, només per explicar un tret de la personalitat d’un dels personatges, més encara quan ens trobem a la cinquena temporada i allò que se’ns explica és conegut des de fa temps. Un episodi de descans s’accepta, dos de seguits no. Que no nos embauquen. I tot i que el final no és tan sorprenent com pretenen els guionistes (es veu venir des de meitat del capítol), evidentment seguirem al peu de la lletra aquella frase de permanezca en sintonía.

Puntuació: 6.5 | 10

2 comentaris:

  1. Estic molt d'acord amb lo que dius. A mi el capítol anterior ja em va semblar una mica regulero, tot i que la gent pels foros es pajillejava amb ell, i el d'avui m'he estat avorrint una bona estona fins al final, que a mi m'ha sorprès (és que jo em deixo endur molt i m'embauquen fàcilment jajaja). A veure si la cosa remunta ja a partir de la setmana que ve. Volem temazos si us plau!

    ResponElimina
  2. P.D.: el personatge central del capítol d'avui al principi era dels meus preferits de la sèrie, però ara m'avorreix d'una manera soberana

    ResponElimina