dimecres, 19 d’agost del 2009

WHAT I LIKE ABOUT YOU


És estiu i Mundothorpe deixa a un costat la crítica pedant i, sobretot, covarda des de l'anonimat que la xarxa proporciona, per adentrar-nos en l'apassionant món de les fèmines televisives amb el rànking Top 5, tot parafrasejant la famosa cançó de The Romantics. I perquè no dir-ho, és un intent patillero de fer pujar l'audiència del blog...

1. Kaley Cuoco de The Big Bang Theory; el primer lloc no admet dubtes.

2. Christina Hendricks de Mad Men; no he seguit la sèrie malgrat els dos intents fallits de començar-la, però n'hi ha per repensar-s'ho.

3. Evangeline Lilly de Lost; no hi ha res de dolent en perdre's en una illa.

4. Dania Ramirez de The Sopranos; no val la pena recordar-la pel seu paper a Heroes, tan inútil com la pròpia sèrie.

5. Tricia Helfer de Battlestar Galactica; sense oblidar Starbuck...

A Mundothorpe som conscients que el rànking mereixia arribar fins a la posició 10, però ja m'he passat prou estona a Google i amb el fotut Photoshop retocant fotos i no en tinc més ganes. Pròximament, això sí.

2 comentaris:

  1. Bona llista. Mad Men és una gran sèrie, passa que no és addictiva com d'altres, però la trobo molt molt currada. I la Hendricks és bastant única, la veritat

    ResponElimina
  2. T´has atrevit a fer un ranking? uf, quina tasca més dificil.
    Tinc algunes observacions: la Kaley Cuoco ha d´anar en primera posició, ok, correcte...però la Tricia Helfer en cinquena? qué dius! també ha d´anar en primera posició (joer, si per la seva culpa em poso calent cada vegada miro la santwitxera!).
    La morena mig psicòpata de Dexter també hauria d´anar primera i evidentment no oblidem la Anna Helene Pakin (True Blood)(sí, m´agrada, qué passa?) (he de dir que vaig veure "El piano" TRES vegades per culpa d´una ex...pensava que no em recuperaria, però sí, ho vaig fer, i ho vaig superar...tot se supera) bé, he marxat del tema.
    Em sembla que no em queden més actrius per posar en primera posició tot i que he d´estudiar amb més deteniment la Dania Ramirez.
    Per cert, Starbuck? però si és un tio! (no em van les ties que tenen els bíceps més desenvolupats que jo) per mi la pots posar en vintena posició!
    Domador.

    ResponElimina