dimecres, 23 de setembre del 2009

WHAT I LIKE ABOUT YOU | PART DEUX

Tenir una setmana de vacances enmig del mes de setembre, no tan sols proporciona una sensació de malsana comfortabilitat en saber que tothom està treballant menys tu, sinó que, principalment, també proporciona molt de temps lliure. És per això que les actualitzacions a Mundothorpe comencen a esdevenir desproporcionades, excessives, compulsives i vés a saber què més. Però, ei! Tan se me'n refot. Així que, heus aquí la continuació del Top 10 que setmanes enrere vaig deixar a mitges:

6. Michelle Lombardo de Californication. Apareix en un parell o tres d'episodis, però pel simple fet de fer-ho xarrupant un gelat en forma de pirulo mereixeria el segon lloc del Top 5... sinó m'hagués oblidat d'ella la primera vegada. Això sí, ni la seva presència salva l'avorrida segona temporada.

7. Michelle Ryan de Bionic Woman. Dubto que ningú hagi vist el remake de la famosa sèrie dels 70's, de fet, jo em vaig quedar a mig episodi pilot bàsicament perquè era mediocre, i això que també hi feia acte de presència l'Starbuck.

8. Anna Torv de Fringe. La protagonista de la creació més recent de J.J. Abrams, tot un nou descobriment que tampoc fa que m'enganxi a una sèrie de cas per episodi, tot i comptar amb una trama de rerefons que promet ser tan interessant com llunyana.

9. Elisha Cuthbert de 24. Jack Bauer no només salva el món les vegades que siguin necessàries, sinó que també té temps per fer aquest monument, la seva filla. Llàstima que sigui l'única sèrie de les que segueixo d'aquest rànking i ella ja no hi aparegui.

10. Minka Kelly de Friday Night Lights. Enorme sèrie que va acusar una devallada important al principi de la tercera temporada, però que va deixar dues primeres sessions memorables i l'aparició constant de Minka Kelly vestida d'animadora.

1 comentari:

  1. No conozco ésta serie. Es la primera vez que tengo noticias de ella.
    Saludos..

    ResponElimina