dijous, 5 de febrer del 2009

LOST 5.04 | The little Prince


A partir d'aquesta setmana i si me'n recordo, cada dijous faré un repàs del capítol de Lost que s'hagi emès el dia anterior a USA, sense desvetllar absolutament res de la trama. L'episodi d'ahir s'assembla a un d'aquells de la segona i tercera temporada que els guionistes utilitzen per omplir i allargar la trama innecessàriament. I tenint en compte que aquelles temporades constaven d'uns 20 episodis i escatx, i que la cinquena en tindrà poc més de 10, em sembla que s'hi podrien esforçar una mica més i fer de cada episodi una master-piece. Sobretot perquè hem estat esperant gairebé un any, temps suficient perquè puguin crear una bona història. No dic que aquesta nova temporada de Lost no estigui a l'alçada, però el fet que els personatges de l'illa salten constantment en el temps ja va quedar clar en capítols anteriors i aquest, el quart, em sembla redundant en el tema. Malgrat els dos bons cops d'efecte del guió, em sembla un episodi que no aporta res d'important a la trama. Però que aquesta crítica no faci pensar que he perdut ni tan sols una mica de la meva devoció per Lost. No pas. Però si segueixen per aquest camí corren el risc de caure en els mateixos errors que la quarta temporada de Battlestar Galactica, una sèrie enorme que mereix millor desenllaç del que està tenint. Però d'això ja en parlaré un altre dia.

Puntuació: 7 | 10

1 comentari:

  1. Estic d'acord amb tu. feia temps que no hi havia un capítol de LOST tan insípid. Esperem que es guardin unes bones traques per als propers.

    Per cert, jo tenia entès que hi haurien 16 capítols aquesta 5a, i l'altre dia vaig veure por ahi que només 10, cosa que em sembla un atraco a mà armada. Quina és la durada real de la temporada??

    ResponElimina