dijous, 19 de febrer del 2009

LOST 5.06 | 316


- And the other people on this plane, what's gonna happen to them?
- Who cares.

Després d'un parell d'episodis molt insípids, que els guionistes es podien haver estalviat tranquil·lament, en aquest últim, Lost avança en la trama a pas de gegant amb un començament-homenatge sorprenent. Lost ha tornat amb força, esperem que duri fins al final de la temporada.
I sense desvetllar res, diré que no entenc com és que el personatge que apareix al final no reconeix inmediatament als altres tres. És que coneix a molta gent amb cabells llargs que pesin més de 150 kg?

Puntuació: 8.5 | 10

2 comentaris:

  1. Val, la trama ha avançat, però a mi no m'ha convençut de la manera en què ho ha fet. Tot m'ha semblat massa... no sé... patillero. Val que després donaran explicacions de perquè ha anat cmo ha anat, però em sembla que ja comencen a jugar amb que nosaltres també tinguem fe amb què tot té un motiu perquè passi. m'ha deixat bastant fred i desencantat el capítol d'avui.

    ResponElimina
  2. ups. el d'abans era jo, que tenia una altra sessió de google oberta

    ResponElimina